CV

dr. Uroš Ocepek [1987]

Formalna izobraževanja

2006 – gimnazijski maturant: Gimnazija in ekonomska srednja šola Trbovlje

2010 – profesor matematike in računalništva: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta. Diplomsko delo: Izobraževalne računalniške igre

2015 – doktor znanosti iz računalništva in informatike: Univerza v Ljubljani, Fakulteta za računalništvo in informatiko. Doktorska disertacija: Model adaptivnega sistema za priporočanje učnih objektov v konstruktivističnem učnem okolju

Aktualna zaposlitev

od septembra 2013 – Srednja tehniška in poklicna šola Trbovlje – učitelj strokovnih modulov na programu Tehnik računalništva.

Aktualno

od 2019 – predsednik Državne predmetne komisije za računalništvo za poklicno maturo [Državni izpitni center – RIC]

od 2019 – član skupine RINOS2, strokovne delovne skupine za vključitev temeljnih vsebin računalništva in informatike v slovensko šolstvo [Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport]

od 2018 – docent Univerze v Mariboru, Fakultete za varnostne vede

od 2015 – konferenca TRiii: član programskega odbora in eden izmed idejnih vodij/snovalcev konference TRiii konferenca o inovativnosti v tehniškem izobraževanju [STPŠ Trbovlje]

od 2016 – ComLab: mentor in eden izmed idejnih vodij dijaške razvojne računalniške skupine [STPŠ Trbovlje]

od 2018 – Družinsko drevo Občine Zagorje ob Savi: glavni razvijalec in soavtor prvega slovenskega občinskega družinskega drevesa, ki je imelo do leta 2021 že 240 000 vnešenih posameznikov [skupaj z Nado Brezovar]: povezava.

od 2021 – Prenova izobraževalnih programov Računalnikar (SPI), Tehnik računalništva (SSI in PTI); Center RS za poklicno izobraževanje: skupaj s svetovalcem Davorinom Majkusom sem koordinator in član skupine učiteljev, ki prenavljamo izobr. programa.

od 2021 – Projekt BlendVET / KIPSI – Kombinirano izobraževanje v poklicnem in strokovnem izobraževanju –  pod vodstvom Centra RS za poklicno izobraževanje: mednarodni projekt Islandije, Norveške in Slovenije – koordiniram delovni paket WP2.3 (izdelava e-gradiv) in sem koordinator projekta na Srednji tehniški in poklicni šoli Trbovlje

od 2022 – član Ekspertne skupine za izvedbo reforme na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja,  [Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport]

Nagrade

2022 – predstavnik Slovenije za izbor Global Teacher Prize: AmCham Slovenia in iniciativa Učitelj sem! Učiteljica sem! je izbrala dr. Uroša Ocepka (Srednja tehniška in poklicna šola) med petimi superfinalisti, ki so sodelovali v izboru: Hedvika Lopatič (OŠ Brežice), Vera Granfol (OŠ Gornja Radgona), Nermin Bajramović (OŠ narodnega heroja Rajka Hrastnik) in Simon Purger (OŠ Polhov Gradec).

2022 – Nagrada Republike Slovenije za izjemne dosežke na področju srednjega šolstva

Karierni dosežki in uspehi

2015 –  srebrno priznanje Gospodarske zbornice Slovenije, Območne gospodarske zbornice Zasavje, za inovacijo tRSiCa (prejel skupaj z dijakom Amonom Stopinškom).

2015 – Priznanje šole za šol. leto 2014-2015: priznanje šole za odlično delo in doprinos k ugledu šole.

2016 –  bronasto priznanje Gospodarske zbornice Slovenije, Območne gospodarske zbornice Zasavje, za inovacijo Konferenca TRiii  –  konferenca o inovativnosti v tehniškem izobraževanju (prejel skupaj z ravnateljico Marjetko Bizjak).

2017 – zlato priznanje Gospodarske zbornice Slovenije, Območne gospodarske zbornice Zasavje, za inovacijo Osebnostni vzorci PRST.

2019 – srebrno priznanje Gospodarske zbornice Slovenije, Območne Zasavske gospodarske zbornice, za inovacijo Spletni virtualni učbenik o spolno prenosljivih boleznih.

2019 – srebrno priznanje Gospodarske zbornice Slovenije, Območne Zasavske gospodarske zbornice, za inovacijo Družinsko drevo Zagorje.

2020 – srebrno priznanje Gospodarske zbornice Slovenije, Območne Zasavske gospodarske zbornice, za inovacijo Uvajanje vsebin s področja umetne inteligence v srednješolsko izobraževanje.

2020 – zlato priznanje in uvrstitev na nacionalni izbor Gospodarske zbornice Slovenije, Območne Zasavske gospodarske zbornice, za inovacijo BCI-slikar: slikanje z mislimi; Inštalacija z možganskim vmesnikom za slikanje z mislimi v sodelovanju s STPŠ Trbovlje in laboratorijem DDTLab, Mreže centrov raziskovalne umetnosti in kulture.

2020 – posebno priznanje za inovacijski izziv 2020 za sodelovanje kulturno-kreativnih industrij in gospodarstva Gospodarske zbornice Slovenije za inovacijo BCI-slikar: slikanje z mislimi; Inštalacija z možganskim vmesnikom za slikanje z mislimi v sodelovanju s STPŠ Trbovlje in laboratorijem DDTLab, Mreže centrov raziskovalne umetnosti in kulture.

2021 – bronasto priznanje Gospodarske zbornice Slovenije, Območne Zasavske gospodarske zbornice, za inovacijo NeuroFly, letenje z mislimi v sodelovanju z laboratorijem DDTLab, Mreže centrov raziskovalne umetnosti in kulture in AformX.

2021 – bronasto priznanje Gospodarske zbornice Slovenije, Območne Zasavske gospodarske zbornice, za inovacijo AR Lesarius, aplikacija za izkušnjo obogatene resničnosti v muzeju v sodelovanju z Društvom Trbovlje novomedijsko mesto in Mizarstvom Kos.

2021 – srebrno priznanje Gospodarske zbornice Slovenije, Območne Zasavske gospodarske zbornice, za inovacijo AR Laibach, aplikacija z obogateno resničnostjo v sodelovanju s STPŠ Trbovlje, skupino Laibach in laboratorijem DDTLab, Mreže centrov raziskovalne umetnosti in kulture.

2021 – srebrno priznanje Gospodarske zbornice Slovenije, Območne Zasavske gospodarske zbornice, za inovacijo Robotka Eva, robotka z identiteto in karakterjem v sodelovanju z laboratorijem DDTLab, Mreže centrov raziskovalne umetnosti in kulture.

2021 – srebrno priznanje Gospodarske zbornice Slovenije, Območne Zasavske gospodarske zbornice, za inovacijo Yaski, kreativna robotika in humanizacija tehnologij v sodelovanju s podjetjem Yaskawa Slovenija in laboratorijem DDTLab, Mreže centrov raziskovalne umetnosti in kulture.

MENTORSTVO

20141. mesto v kategoriji študentskih in dijaških izobraževalnih videoposnetkov za dijaški film Horizont V  v okviru 9. tekmovanja ACM v znanju računalništva.

2015 – 2. mesto in zlato priznanje (Aleš Ravnikar) tekmovanje ACM Bober.

2015 – 3. mesto in zlato priznanje (Aleš Ravnikar) v programiranju  v okviru 10. tekmovanja ACM v znanju računalništva.

2015 – 5. mesto in srebrno priznanje (Amon Stopinšek) v programiranju  v okviru 10. tekmovanja ACM v znanju računalništva.

2016 – 1. mesto in zlato priznanje (Tomaž Martinčič) v programiranju  v okviru 11. tekmovanja ACM v znanju računalništva.

2017 1. mesto in zlato priznanje (Jernej Leskovšek) v programiranju  v okviru 12. tekmovanja ACM v znanju računalništva.

2017 – 5. mesto in srebrno priznanje (Miha Krajnc) v programiranju  v okviru 12. tekmovanja ACM v znanju računalništva.

2018 srebrno priznanje raziskovalna naloga: Spolnost, skrita pod posteljo(Aljana Smajlović, Žan Juvan, Timotej Robavs) – somentorstvo s Stano Kovač Hace in Suzano Mikelj

2019 – 4. mesto in srebrno priznanje (Miha Krajnc) v programiranju (II. težavnostna kategorija)  v okviru 14. tekmovanja ACM v znanju računalništva.

2020  zlato priznanje (Maj Šušteršič) tekmovanje ACM Bober.

Izdane knjige/učbeniki

  • Ocepek, U. (2018): 128 rešenih programerskih nalog.Vaje z rešitvami v jezikih C++ , C#, Java in Python ter z diagrami poteka. Pipinova knjiga, Dobrava.

Recenzentsko DELO

  • Recenzija predloga za učbenik: Vovk, J. (2016): Programiranje naprav. Založba Hart, Ljubljana.
  • Recenzija predloga za učbenik: Hvasti, A. (2017): Upravljanje s programirljivimi napravami, Pipinova knjiga, Dobrava
  • Recenzija predloga za učbenik: Šet, A. (2017): Vzdrževanje informacijske strojne opreme, Pipinova knjiga, Dobrava
  • Recenzija predloga za učbenik: Krebelj, P. in Perič Vučko, M. (2017): Računalniška omrežja, Pipinova knjiga, Dobrava
  • Recenzija predloga za učbenik: Krebelj, P. (2018): Vzdrževanje informacijske programske opreme, Pipinova knjiga, Dobrava
  • Recenzija predloga za učbenik: Šet, A. (2018): Informatika s tehniškim komuniciranjem, Založba i2 d. o. o., Ljubljana
  • Recenzija predloga za učbenik: Perič Vučko, M. (2019): Upravljanje z uporabniško programsko opremo, Pipinova knjiga, Dobrava
  • Recenzija predloga za učbenik: Albreht, J. (2020): Upravljanje s programirljivimi napravami 2, Pipinova knjiga, Dobrava
  • Recenzija predloga za učbenik: Horvat, S. (2020): Načrtovanje in razvoj spletnih aplikacij, Založba Pivec, Maribor

STROKOVNE/ZNANSTVENE OBJAVE

Ocepek, U., Nančovska Šerbec, I., & Rugelj, J. (2011). Prilagodljivo učno okolje ALECA. Mednarodna elektrotehniška in računalniška konferenca ERK 2011.

Ocepek, U., Nančovska Šerbec, I., & Rugelj, J. (2012). Računalniški sistem ALECA za podporo konstruktivističnemu učenju. SIRikt 2012.

Ocepek, U., Bosnić, Z., Nančovska Šerbec, I., & Rugelj, J. (2013). Exploring the relation between learning style models and preferred multimedia types. Computers & Education, 69, 343-355.

Ocepek, U., Rugelj, J., & Bosnić, Z. (2015). Improving matrix factorization recommendations for examples in cold start. Expert Systems With Applications, 42(19), 6784-6794.

Ocepek, U. (2015). Model adaptivnega sistema za priporočanje učnih objektov v konstruktivističnem učnem okolju : doktorska disertacija. Univerza v Ljubljani, Fakulteta za računalništvo in informatiko.

Ocepek, U., Nančovska Šerbec, I., Rugelj, J., & Bosnić, Z. (2016). Prilagodljivi računalniški sistem za priporočanje učnih objektov v konstruktivističnem učnem okolju – ALECA. Andragoška Sponznanja: The Andragogic Perspectives, 22(1), 99-111.

Ocepek, U. (2019). Moji zagorski sorodniki – alternativni način rodoslovnega raziskovanja. Drevesa – Časopis slovenskega rodoslovnega društva, 70(42).

Pretekli projekti

December 2020 – AR pravljična dežela

od 2019 – Portal PriRod – pripomočki za rodoslovje: idejni vodja in razvijalec portala PriRod, ki vsebuje različna orodja za delo v rodoslovju [skupaj z Vlasto Knapič in drugimi]: povezava.

od 2020 – Portal Genes – pripomočki za genetsko rodoslovje: idejni vodja in razvijalec portala Genes, ki vsebuje različna orodja za delo v rodoslovju [skupaj z Vlasto Knapič in drugimi]: povezava.

od 1. 9. 2014 do 1. 9. 2019 član skupine za sestavo pol 2. izpitnega predmeta na poklicni maturi – računalništvo [Center za poklicno izobraževanje]

od 2014 – PRST-patterns: vodja in razvijalec,  Inovacijski projekt. [Zavod Republike Slovenije za šolstvo]

od 1. 9. 2017 do 1. 9. 2019 – ComLab TV: mentor in idejni vodja skupine za produkcijo video vsebin na YouTube kanal ComLab TV:  [STPŠ Trbovlje]

2005-2008 – Trojka, revija zasavskih dijakov in študentov: grafični urednik in oblikovalec (študentsko delo)

2009-2010 – Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta: demonstrator pri predmetu Geometrija na oddelku za matematiko in računalništvo – vodenje in urejanje seminarskih nalog, priprava in oblikovanje profesorjevega gradiva v LaTEXu (študentsko delo)

december 2010: Gimnazija in ekonomska srednja šola Trbovlje – enomesečno nadomeščanje profesorice matematike (študentsko delo)

Seminarji, konference, okrogle mize, kjer sem imel aktivno vlogo

  1. Mednarodna elektrotehniška in računalniška konferenca ERK 2011: Ocepek, U., Nančovska Šerbec, I., & Rugelj, J. (2011). Prilagodljivo učno okolje ALECA. Mednarodna elektrotehniška in računalniška konferenca ERK 2011.
  2. Mednarodna konferenca SIRikt: Ocepek, U., Nančovska Šerbec, I., & Rugelj, J. (2012). Računalniški sistem ALECA za podporo konstruktivističnemu učenju. SIRikt 2012.
  3. Mednarodna elektrotehniška in računalniška konferenca ERK 2013: Ocepek, U., Nančovska Šerbec, I., & Rugelj, J. (2013). Uporaba večciljnih regresijskih dreves za priporočanje multimedijskih učnih gradiv. Mednarodna elektrotehniška in računalniška konferenca ERK 2013.
  4. 1. konferenca TRiii o inovativnosti v tehniškem izobraževanju – prispevku k tehnološkemu razvoju: Ocepek, Uroš (2015). Orodje za zaznavanje dijakovih učnih karakteristik in preferenc.
  5. Center RS za poklicno izobraževanje, 2015: Sodelovanje pri izvajanju programa Izobraževanje v mrežah CPI ŠS, Računalništvo – izvedel sem predavanje Analiza nalog za 2. predmet PM Računalništvo
    profesionalnega usposabljanja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju z naslovom Kakovostna izvedba zaključevanja v poklicnem in strokovnem izobraževanju – Tehnik računalništva, Modul 3 v okviru Krepitev kompetenc strokovnih delavcev na področju vodenja inovativnega vzgojno-izobraževalnega zavoda v obdobju od 2016 do 2018.
  6. Mednarodna konferenca SIRikt: Ocepek, U. (2016). Učni in osebnostni vzorci PRST-patterns: spoznaj sebe in razumi druge. SIRikt 2016.
  7. 2. konferenca TRiii o inovativnosti v tehniškem izobraževanju – prispevku k tehnološkemu razvoju: Ocepek, Uroš (2016). Uporaba osebnostnih vzorcev PRST-patterns pri snovanju in realizaciji projektno vodenega dela.
  8. V. znanstveni posvet Vodenje v vzgoji in izobraževanju 2016: Upoštevanje učenčevih osebnostnih in učnih vzorcev pri oblikovanju inovativnega učnega okolja.
  9. Strokovno sodelovanje pri izvajanju študijskega programa Predmetno poučevanje Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani. Za študente programa Profesor matematike in računalništva sem izvedel predavanje: Model adaptivnega sistema za priporočanje učnih objektov v konstruktivističnem učnem okolju.
  10. Center RS za poklicno izobraževanje, 2017: Sodelovanje pri izvajanju programa profesionalnega usposabljanja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju z naslovom Kakovostna izvedba zaključevanja v poklicnem in strokovnem izobraževanju – Tehnik računalništva, Modul 3 v okviru Krepitev kompetenc strokovnih delavcev na področju vodenja inovativnega vzgojno-izobraževalnega zavoda v obdobju od 2016 do 2018.
  11. VI. znanstveni posvet Vodenje v vzgoji in izobraževanju 2017: Ko dijaki postanejo vodje projekta: razvoj aplikacije z razširjeno resničnostjo.
  12. Center RS za poklicno izobraževanje, 2018: Sodelovanje pri izvajanju programa profesionalnega usposabljanja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju z naslovom Kakovostna izvedba zaključevanja v poklicnem in strokovnem izobraževanju – Tehnik računalništva, Modul 3 v okviru Krepitev kompetenc strokovnih delavcev na področju vodenja inovativnega vzgojno-izobraževalnega zavoda v obdobju od 2016 do 2018.
  13. Konferenca Izzivi in priložnosti za inovativne oblike poučevanja in učenja z uporabo IKT projektov Inovativne in prožne oblike poučevanja in učenja z uporabo IKT: Ocepek, Uroš (2018). Izdelava in uporaba dijaških aplikacij, ki temeljijo na virtualni/obogateni resničnosti.
  14. Konferenca Izzivi in priložnosti za inovativne oblike poučevanja in učenja z uporabo IKT projektov Inovativne in prožne oblike poučevanja in učenja z uporabo IKT: Kovač Hace, Stana in Ocepek, Uroš (2018). Spletno učno gradivo za učenje o spolno prenosljivih boleznih.
  15. 1. mednarodna konferenca Sem, vem, znam: Ocepek, Uroš (2019). Krepitev raziskovalnih veščin v sklopu spoznavanja področja strojnega učenja.
  16. Uvajanje eksterne izvedbe 2. predmeta poklicne mature Računalništvo, 2019 (Center RS za poklicno izobraževanje) – izvedba predavanja in vodenje delavnic.
  17. Elektriada 2019, Strokovna predavanja: izvedba predavanja Umetna inteligenca v programu Tehnik računalništva.
  18. Strokovni posvet Središča karierne orientacije zahod (SKOZ) 2019 – predstavitev dobre prakse z nadarjenimi dijaki.
  19. Aktivna udeležba (predstavnik šolstva) na okrogli mizi Zasavske gospodarske zbornice z naslovom: Na poti k uporabi umetne inteligence v sodobnih procesih (2019).
  20. Aktivna udeležba (predstavnik šolstva) na okrogli mizi Društva študentov psihologije Slovenije (DŠPS) v sklopu projekta Pedagoška sobota (2020), tema okrogle mize je bila: »pasti in priložnosti uporabe sodobnih tehnologij kot pripomočka pri poučevanju«.
  21. 5. znanstvena konferenca Pedagoškega inštituta, društva SLODRE in Centra RS za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja (CMEPIUS) z naslovom »RAZISKOVANJE V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU:
  22. Medsebojni vpliv raziskovanja in prakse«: Ocepek, Uroš (2020). Krepitev raziskovalnih veščin v sklopu spoznavanja področja strojnega učenja.
  23. Aktivna udeležba (predstavnik šolstva) na okrogli mizi Fakultete za varnostne vede Univerze v Mariboru: Informacijska varnost – trenutno stanje, izzivi in rešitve (2021), predstavil sem tudi prispevek: Okvir digitalnih kompetenc za državljane.
  24. 6. konferenca TRiii o inovativnosti v tehniškem izobraževanju – prispevku k tehnološkemu razvoju: Ocepek, Uroš (2021). Agilni pristop k učenju in izdelava učnih gradiv z razširjeno/obogateno resničnostjo.
  25. 6. znanstvena konferenca Pedagoškega inštituta, društva SLODRE in Centra RS za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja (CMEPIUS) z naslovom »RAZISKOVANJE V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU: Učenje in poučevanje na daljavo – izkušnje, problemi, perspektive«: Ocepek, Uroš (2021). Vpeljava agilnega pristopa k učenju kot alternativa izvajanja poučevanja na daljavo.
  26. 6. konferenca učiteljev/-ic naravoslovnih predmetov – NAK 2021: Izzivi avtentičnosti v naravoslovnem izobraževanju: Ocepek, Uroš (2021). Agilni pristop izdelave učnih gradiv dijakov z obogateno resničnostjo.
  27. Aktivna udeležba (predstavnik šolstva) na posvetu “Posvet o problematiki pomanjkanja IKT strokovnjakov”, ki ga je organizirala Gospodarska zbornica Slovenije (2022).

Štipendije

2002-2010 – Zoisova štipendija

2010-2013 – Evropska štipendija: Inovativna shema za sofinanciranje doktorskega študija

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Privacy Policy

What information do we collect?

We collect information from you when you register on our site or place an order. When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your: name, e-mail address or mailing address.

What do we use your information for?

Any of the information we collect from you may be used in one of the following ways: To personalize your experience (your information helps us to better respond to your individual needs) To improve our website (we continually strive to improve our website offerings based on the information and feedback we receive from you) To improve customer service (your information helps us to more effectively respond to your customer service requests and support needs) To process transactions Your information, whether public or private, will not be sold, exchanged, transferred, or given to any other company for any reason whatsoever, without your consent, other than for the express purpose of delivering the purchased product or service requested. To administer a contest, promotion, survey or other site feature To send periodic emails The email address you provide for order processing, will only be used to send you information and updates pertaining to your order.

How do we protect your information?

We implement a variety of security measures to maintain the safety of your personal information when you place an order or enter, submit, or access your personal information. We offer the use of a secure server. All supplied sensitive/credit information is transmitted via Secure Socket Layer (SSL) technology and then encrypted into our Payment gateway providers database only to be accessible by those authorized with special access rights to such systems, and are required to?keep the information confidential. After a transaction, your private information (credit cards, social security numbers, financials, etc.) will not be kept on file for more than 60 days.

Do we use cookies?

Yes (Cookies are small files that a site or its service provider transfers to your computers hard drive through your Web browser (if you allow) that enables the sites or service providers systems to recognize your browser and capture and remember certain information We use cookies to help us remember and process the items in your shopping cart, understand and save your preferences for future visits, keep track of advertisements and compile aggregate data about site traffic and site interaction so that we can offer better site experiences and tools in the future. We may contract with third-party service providers to assist us in better understanding our site visitors. These service providers are not permitted to use the information collected on our behalf except to help us conduct and improve our business. If you prefer, you can choose to have your computer warn you each time a cookie is being sent, or you can choose to turn off all cookies via your browser settings. Like most websites, if you turn your cookies off, some of our services may not function properly. However, you can still place orders by contacting customer service. Google Analytics We use Google Analytics on our sites for anonymous reporting of site usage and for advertising on the site. If you would like to opt-out of Google Analytics monitoring your behaviour on our sites please use this link (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/)

Do we disclose any information to outside parties?

We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your personally identifiable information. This does not include trusted third parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others rights, property, or safety. However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.

Registration

The minimum information we need to register you is your name, email address and a password. We will ask you more questions for different services, including sales promotions. Unless we say otherwise, you have to answer all the registration questions. We may also ask some other, voluntary questions during registration for certain services (for example, professional networks) so we can gain a clearer understanding of who you are. This also allows us to personalise services for you. To assist us in our marketing, in addition to the data that you provide to us if you register, we may also obtain data from trusted third parties to help us understand what you might be interested in. This ‘profiling’ information is produced from a variety of sources, including publicly available data (such as the electoral roll) or from sources such as surveys and polls where you have given your permission for your data to be shared. You can choose not to have such data shared with the Guardian from these sources by logging into your account and changing the settings in the privacy section. After you have registered, and with your permission, we may send you emails we think may interest you. Newsletters may be personalised based on what you have been reading on theguardian.com. At any time you can decide not to receive these emails and will be able to ‘unsubscribe’. Logging in using social networking credentials If you log-in to our sites using a Facebook log-in, you are granting permission to Facebook to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth and location which will then be used to form a Guardian identity. You can also use your picture from Facebook as part of your profile. This will also allow us and Facebook to share your, networks, user ID and any other information you choose to share according to your Facebook account settings. If you remove the Guardian app from your Facebook settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a Google log-in, you grant permission to Google to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth, sex and location which we will then use to form a Guardian identity. You may use your picture from Google as part of your profile. This also allows us to share your networks, user ID and any other information you choose to share according to your Google account settings. If you remove the Guardian from your Google settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a twitter log-in, we receive your avatar (the small picture that appears next to your tweets) and twitter username.

Children’s Online Privacy Protection Act Compliance

We are in compliance with the requirements of COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), we do not collect any information from anyone under 13 years of age. Our website, products and services are all directed to people who are at least 13 years old or older.

Updating your personal information

We offer a ‘My details’ page (also known as Dashboard), where you can update your personal information at any time, and change your marketing preferences. You can get to this page from most pages on the site – simply click on the ‘My details’ link at the top of the screen when you are signed in.

Online Privacy Policy Only

This online privacy policy applies only to information collected through our website and not to information collected offline.

Your Consent

By using our site, you consent to our privacy policy.

Changes to our Privacy Policy

If we decide to change our privacy policy, we will post those changes on this page.
Save settings
Cookies settings